Dött

Här är det ju lagom dött. Anledningen är att jag känner liksom inte att det är så kul att blogga... Jag skapade ju bloggen för mig själv (och några till) för att ha koll på allting runt bröllopet utan att bli alldeles förvirrad och borttappad. Men nu är det snart ett år sen vi gifte oss, så av den anledningen behöver jag ju inte bloggen längre ;)
Efter bröllopet användes den för att visa familjen hur vi hade det i Japan, men vi är ju inte i Japan nu så den anledningen är ju också borta liksom. Kanske får jag något nytt att skriva om snart..?

Just nu är det i alla fall massa plugg som gäller. Sitter just nu med hemtenta. Den ska in på måndag senast. Har knappt kommit igång då jag tycker att det är sååå tråkigt :P Plus att jag inte har så stor koll på litteraturen så då tar ju allt så mycket längre tid. Men jag är ju rätt bra på att ordbajsa så det ska nog gå tillslut.

Vi har dessutom en B-uppsats på G. Den skriver vi två och två, det vi måste ta tag i nu är att åka ut till våra VFU-förskolor och göra observationer och intervjuer. Intervjua barn är inte det lättaste vill jag lova!

Jag har förutom detta skrivit en VFU-uppgift som även den ska in på måndag och så har jag en rest från förra VFU-tillfället eftersom att jag blev sjuk precis när den uppgiften skulle skrivas, så det är väl vad jag har framför mig nu. På tisdag börjar dessutom en ny kurs. Yay!

Jag har inte heller nämnt här att min älskade Björn är i England just nu, i Canterbury för att vara mer exakt. Där har han varit sen den 27/2 och han kommer hem på fredag. Då åker jag och pappa och hämtar honom på Arlanda! Snällt av pappa att ställa upp med att köra när det inte går någe vidare för mig med körkortet liksom :)

Körkort ja.. Hur är det med den saken? Jo, jag ska boka in en kurs så jag får köra med handledare, vilket är helt idiotiskt eftersom att jag har övningskört med handledare förr så borde jag ju liksom inte behöva det kan man tycka. Men sen ska jag i alla fall skicka in papper så jag kan övningsköra med bästa svärmodern :D Hon är visst bra på att fickparkera så det är ju perfa! För det kan jag inte. Har gjort det en gång på körskola och det gick SKITBRA, men sen har jag glömt hur man gör så nu kan jag inet längre.. Men bara jag får lära mig igen borde det inte vara något problem. Det var ju lätt när jag kunde liksom ;)

Det här blev ett lååångt inlägg, rätt kul att skriva av sig lite faktiskt :) Hade bra!

Kommentarer
Postat av: dite

hej, allt bra med dig? :)

tänkte iaf tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri sak från erikasgarderob eller runns för max 300 kr,

http://afroditeedreflo.blogg.se/2012/april/vinn-en-valfri-sak-fran-runnsse-eller-erikas.html#comment

kram!

2012-04-09 @ 19:23:32
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0