Resten av veckan

Idag: Plugg, tvätta och kolla lite inför opponeringen. Skulle ha åkt till skolan men en i gruppen hade migrän så jobbar hemifrån och sen får vi kämpa imorn!
Imorn: Opponering. Förberedelse kl 9 sen opponering kl 13. Förhoppningsvis hinner vi med lunch ;)
Torsdag: Dietist och plugg. Fick ändra tiden från onsdag till torsdag. Skulle varit min hetspluggdag men nu får det bli såhär
Fredag: Tenta. Det får bära eller brista, jag är bra på att babbla ;)
Helgen: Ledig så städa antar jag >_> Och mysa lite :) Har inte tid att städa, sover för mycket så den tid som jag är vaken går till stor del till skolarbete och tänka på mat :P haha!

Här är vår hemsida btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0