Opponering och dietist

Opponeringen gick bra! Vi fick lite att komplettera på hemsidan men det är fixat nu. Vi pratade även med läraren om att den tredje tjejen i gruppen i princip inte har gjort nånting alls. Hon sa att vi ska vara noga med att skriva protokollet så att det syns. Så det kändes skönt!

Och dietisten då? Ja, jag stog kvar på 38. Precis som jag vögde förra året. Sist jag vägde mig uppe på sjukhuset vägde jag 39.4 men ja, det kanske var fel på den vågen eller nåt. Så jag har liksom trott att det hade gått åt rätt håll men icke!

Nu skulle hon i alla fall fixa recept på näringsdrycker. Ska dricka en om dagen i en månad och sen göra återbesök för att se hur det har gått. Jag kan välja att dela upp en föaska (200ml) på två omgångar om jag vill då dom är väldigt mättande. En flaska innehåller alla näringsämnen för att ersätta en lunch eller middag. Men det ska jag inte göra såklart :) Jag ska dricka dom utöver min vanliga kost. Hoppas verkligen på en liten kickstart av det här.

Nu måste jag försöka plugga lite till tentan som jag har imorn. Känner verkligen att jag inte har nån koll alls >_>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0