Undervikt och läkarbesök

Idag på morgonen/förmiddan var jag till läkaren. Tog med mig Björn som stöd och komihåg-hjälp ^_^
Var där för att prata om min undervikt. Pratade lite om hur det är med mina föräldrar och om det har varit så här hela livet.

Jag fick i alla fall en remiss för att ta massa olika blodprover. Typ ämnesomsättningsprov och för glutenallergi och massa annat, va en jävla massa kryss på den där lappen.
Läkaren skulle dessutom skicka en remiss till en dietist, så dit kommer jag få en kallelse. Hoppas bara att det inte krockar med skolan. Proven va det bara att gå in på typ "Läkarhuset" och så tar dom proverna. Men jag måste göra det nångång mellan 07.30 och 10.00. Ska nog försöka få det gjort imorn eller på onsdag innan skolan.
Det va ju bra att jag inte behövde ta några prover direkt, för Björns skull :)

Ja, det va väl det här jag hade att säga.
Bai

Kommentarer
Postat av: Belle

Så bra! :D

2011-01-17 @ 20:53:31
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0