Öga


Lekte på pixlr.com, ska lära mig photoshop tror jag. Bilderna kommer aldrig kunna bli så bra som jag vill om jag inte kan efterbehandla dem. Därför måste jag lära mig, annars är det inte lika kul att fota.

Den här bilden gillar jag, jag hade tur med den och därför var den värd redigering. Från början är en större del av mitt ansikte med men det är ser bättre ut. Färgerna är ändrade också.

Jag har bestämt mig för att försöka hinna fota lite mer, det är kul om man är bra. Jag vill bir bra men nöjer mig faktiskt med att bli bättre!

Tur att våren är här, det är både roligare och mindre jobbigt att fota på våren och sommaren. Man fryser inte lika mycket om fingrarna :)

Det är synd att skolan kommer ta så mycket av min fritid, tänk om jag läste lite snabbare. Då skulle det dessutom inte vara lika jobbigt att ta fram böckerna och läsa. Nu känns det liksom som att jag ändå inte kommer hina läsa och då känns det helt meningslöst. Den här kursen jag läser nu är det salsskrivning på, jag måste läsa annars kommer jag aldrig klara den!


Ja ne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0