Nuså!

Nu börjar det bli lite ordning på designen iaf :)
Fick hjälp av älsklingen med headern, han är snäppet bättre än jag på photoshop (egentligen kan han allt och jag inget)
Men nu får det se ut såhär så länge. Så får vi se om det blir nån med ändring sen.
Nu ska vi se om jag lyckas lista ut hur man lägger in en bild i inlägget också :)
(Klicka på bilden för att förstora)

YAY! Ja, bilden är iaf mitt första försök till att embossa texten "Inbjudan" så som det kommer se ut på inbjudningskorten. Visst, kanske är lite väl tidigt att börja med det redan nu, men bättre att vara ute i god tid än att misslyckas :) Blev ju inte jättebra det där så lite träning behöver jag nog :P
Hoppas verkligen att korten blir lika fina som jag vill :)
Just nu har jag nog inte så mycket mer att skriva, kommer en lista sen på massa grejer men det orkar jag inte fixa med just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0